Oldalak

2015. november 9., hétfő

Casual in black and gold

Ez egy egyszerűbb alkalmi öltözéknek is megfelelő összeállítás, ebben voltam halottak napján a mamáméknál, ugyanis az ottani temetőbe járunk. A felső arany szállal átszőtt. Egy kicsit bő, de megoldottam egy brossal ami illik hozzá. Alá egy fekete toppot vettem és végül egy minimalista szett lett, mégse unalmas a felső miatt.
Most már minden reggel ködös és csípős úgyhogy aki esetleg foglalkozik gyógynövényekkel, gyógynövény teákkal és még nem tette volna meg, itt az ideje betakarítani a csipkebogyót, ha van a kertjében egy bokorral vagy épp tud egy helyet az erdőben ahol található. Én már megtettem úgyhogy kellő C vitamin van raktáron a télre. :)  Meg lehet aszalni, de én teának jobban szeretem, és ha már itt tartunk, a tea szezon amúgy is most kezdődik és mindig is imádtam a finom teákat.
Remélem ti jobban fel voltatok készülve a rossz időre, én sajna megfáztam de nincs időm pihenni a suli és a gyakorlat miatt úgyhogy szurkoljatok h ne legyen nagyobb bajom! :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése