Oldalak

2015. július 8., szerda

Blue fairy

És most kivételesen nem annyira későn, egy kicsit lányos összeállítás. Néha nem is kell semmi extra csak egy egyszerű ruha, főleg nyáron. 
Részemről még mindig nem sikerült megbékélnem azzal, hogy ennyire múlik az idő és már egy dupla X-et éltem, így néha kicsit túlzásba esek az öltözködés terén. Néha túl komolyan, néha túl kislányosan öltözök. A szerencsém az, hogy még mindig sokan mondanak 16-nak, ami, így visszatekintve a legszebb évem volt, a személyes kis magánéletemben :) . A lényeg, hogy így más nem gondolja úgy, hogy nem illenek hozzám a hasonló szettek. Azért én néha már érzem, de olyan jó kicsit nosztalgiázni. Tudom, a 20 év nem sok, vannak idősebbek akiknek tényleg gondot jelent a kor. Nekem csak azért mert továbbra is nehéz váltani... sose kezeltem valami jól a változásokat :/ 
De gondoljon mindenki amit akar, ez is én vagyok :) .

There is a little bit girlish outfit, almost in time. Sometimes there's no need anything special, just a dress, especially in the summer.






A szomszéd cicája is szeretett volna szerepelni :) / my neighbours cat also want to be in a picture :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése