Oldalak

2015. június 10., szerda

With brown hair...yet

Ismét Vácon készült, tegnapi, fotókból áll a mai poszt, de most csak a szett van a középpontban, ami egy kis francia sikket idéz. A napokban úgy döntöttem, hogy kell egy fénykép szerkesztő a telefonomra, amit ki is használtam itt. Mivel fotóst is nehezen tudok leszervezni, jobb ha a legtöbb dolgot megoldom egymagam. Szerintem elsőre nem is olyan rossz :) .
És aki figyelemmel követi a Facebook-os blogot, az azt is tudja, hogy azért ezt a címet adtam a mai bejegyzésnek, mert estére vörös hajam lett :D . Mindig úgy voltam vele, hogy ha valaha is festem a hajam, az csak vörös lesz, és most eljött egy kis változás ideje. Ettől függetlenül nagyon féltem, hogy tényleg olyan jól fog-e állni, mint azt én elképzeltem.  És igen! :D  Még jobb is mint amire számítottam és alig várom, hogy új fotók készüljenek a következő poszthoz, hogy megmutathassam nektek! :)

Today post's pictures are also taken in Vác, but now the focus is just on the outfit. It has got a little bit french chic. One of these days, I decided that I need a photo editor. I already used it as you see. I think it's all right for first trying. :)
Those who follow me on my Facebook blog, know the reason of the title. I got cherry red hair! :D I was afraid a little bit "if it does look good really?" But Yes! Better than I thought, and I can't wait to the next photo shoot, to show you all, how cool is it looks like! :)





Csak ékszer tetkók, nem igazi :) / just bling tattoos, not real :)



Az új kedvenceim :) / my new favours :)




Élvezzük a napsütést! / enjoy the sun! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése