Oldalak

2015. június 7., vasárnap

In Vác, day 2

Mint azt az előző posztban említettem, másnap is sétáltunk egyet Vácon Evivel. Ismét sokfelé jártunk, vásároltunk is persze és jót mulattunk! :D Szerencsére már jobban volt és még egy kicsit bűnöztünk is ;) . Úgy érzem hogy jó választás volt ez a kék ruha, mert szeretem is, és sok elismerő pillantást bezsebeltem ami jót tett az amúgy nem túl nagy önbizalmamnak, úgyhogy már az is alakul :) 

As I mentioned in the previous post, the next day we also went on a trip in Vác.  We went to many places again, and to shopping too and we also had good time! :D Fortunately Evi felt better and we ate something... I think this blue dress was a good choice, because I love it and I got some appreciative glance. It was good for my not too big self confidence so it's getting better :)


Legyünk komolyak / be serious

Fail :D

És íme a nagyszerű fotósom épp egy pár csodás virágot örökít meg :) / and here is my magnificent photographer. She just eternize some beautiful flowers. 

Én is próbálkoztam vele :) / I tried it too :)

A középpontban az új rúzsom.. / the focus is on my new lipstick..

És körömlakkom :) / and on my nail polish :)

A diadalív. Mária Terézia tiszteletére készült / The arc the triumph. Made of the honor of Maria Theresa

Ez a váci börtön mellett található / you can find it next to the prison of Vác


Fagyiztunk is egy jót :) / We ate ice cream :)


A Duna partra is lementünk egy kicsit :) ...csak a Dunáról nem készült kép :/  / we went to the Danube too... just we didn't took a picture of it :/ 




Ó, de mégis látni itt egy kicsit! / oh, but here's yet to see a little

Élvezd a napot! :D /Enjoy the day! :D

Az új szerzeményeim :D. Nekem körömlakkból sose elég....és végre egész jó áron rátaláltam arra a tetkóra ami most nagy sláger a nyáron és nekem is tetszik :) / my new acquisitions :D. Nail polish is never enough for me. ... and I finally found the tattoos which are big must have for this summer and I like it too :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése