Oldalak

2015. június 20., szombat

Color matches

Ne haragudjatok, hogy egy darabig nem posztoltam, de tegnap előtt volt a szóbeli érettségi és arra igyekeztem készülni.  Azóta se volt idő fotózni, de igyekszem bepótolni.
Ez egy kicsit különböző poszt lesz, ugyanis csak színekről lesz szó, és hogy mi, mihez illik. Én fontosnak tartom, hogy egy összeállításban harmonizáljanak a színek, de néha egész jó kombinációk születnek a color-blocking technikával is. Általában arra is figyelni szoktam, hogy maximum 3, összeillő szín legyen az napi outfit-ben. Ti szoktatok figyelni arra, hogy mit mivel, vagy épp mivel ne kombináljatok? :)
Remélem hasznos dolgokat osztottam meg veletek!

 Sorry guys for not posting such a long time. The day before yesterday I took my final oral exams and I had to learn. But I'm back again with an unusual post.
It's all about the colours and colour pairs/matches. It's important for me to the colours in one set make a harmony look. I always try to choose only 3 colour for my outfits. Do you always pay heed to the conformity?
I hope this post will be helpful! :)



         Fő szín / main color                                  amik illenek hozzá/ which matches to

 

 

 

 

 


 

 


 +bármilyen két szín/ another two color

fehér/ white
+bármilyen két szín összeállítás/another two color

 +fekete, fehér /black, white



} fehér/white, pink,fekete/black, drapp, halvány lila/pale purple








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése