Oldalak

2015. június 14., vasárnap

Cherry red hair... finally :)

Ahogy az előző bejegyzésben említettem, végre elhatároztam magam és vörösre festettem a hajam. Még mindig nem bántam meg, de nem tudok úgy tükör (vagy tükröződő felület) mellett elmenni, hogy ne csodálkoznék rá, hogy tényleg vörös hajam van XD . Majd megszokom egyszer :) . 
Erre a fotó sorozatra az egyik, utcámban lakó lányt kértem fel. Mivel nem akartam megint a tónál modellkedni, egy kicsit sétáltunk, Veresegyház, Csonkás nevű részére. Ahogy a képeken is látszik nem igazán voltam elememben, meg nem is vagyunk összeszokott páros fotózás terén. De a lényeg nem is igazán a ruha összeállítás volt most, hanem a hajam. Az outfitről azért annyit, hogy a felsőt aznap vettem (szerdán) és egy kicsit be kellett szűkíteni, mert (nem szégyen) turiba vettem. Azért szeretek onnan meg angol használt ruhásban vásárolni, mert szinte mindig ki lehet fogni egy-két jobb, egyedi darabot. Mellesleg az is gyakran megesik, hogy márkás ruhát találok.
Remélem nektek is tetszik az új külsőm! :)
Ó és ahogy észrevettétek megváltozott a blog neve, de minden más marad a régi. 

As I mentioned in the previous post, I made a decision and now, I got cherry red hair. I still don't regret it.
For this photo shoot I asked a girl's help from my street. We went for a little walk because I don't want to take the pictures at the lake, again. Veresegyház's got lots of parts, and we went to the Csonkás. As you see in the pictures I wasn't in a good form, but anyway the point is on my hair now, not really on my outfit. Otherwise, about my outfit, my top is from a second hand shop, but I don't mind because lots of individual clothing there. Sometimes I found some brand clothes.
I hope you like my new look! :)
Oh, and as you noticed, my blog's got new title, but everything else remain the same.













2 megjegyzés: