Oldalak

2015. május 11., hétfő

I have sunglasses!

Tadaam! Az első meglepetés, hogy beszereztem a hőn áhított eddigi legjobb napszemüvegemet! Szó szerint szerelem volt első látásra, ugyanis egy csomó közül ez volt az első amit jobban megnéztem és felpróbáltam. A becsapás az, hogy ezek a képek is a szombati piacon készültek, (de nem ott ahol eredetileg megvettem...). Mivel úgy gondoltuk (a barátommal), hogy egész sok kép készült aznap, 3 posztot csinálok belőle (ez a 2.). Ennyit erről, a következő bejegyzés legyen meglepetés. A ruha amit viselek, ha nem látszódna, egy pánt nélküli gatya-ruha. Hogy megelőzzem, a leégést, ezért vettem fel hozzá inget. A színválasztás tőlem szokatlan, mert jobb szeretek a piroshoz fekete és/vagy arany kiegészítőket párosítani. Elég meleg volt így is, úgyhogy nem látszott jónak valami feketét felvenni, csak minimális kiegészítőnek. Hosszú és fárasztó nap volt, és még a következő poszt se a vége, de megérte minden perce, ugyanis az egészet a barátommal töltöttem! :) köszönöm, hogy vagy nekem! <3

Tadaam! The first surprise is that, I have bought my new and the best sunglasses.  It was a case of love at first sight. These pictures are also maden on the Saturday's market. Because of my boyfriend took lot of pictures, we decided that we will make 3 post from those shoots (this is the 2nd).
Pictures by Balázs Belinszki


Ja igen, ennek a ruhának van egy rózsaszín párja, amiről itt posztoltam



  Az ingre a köveket és a gyöngyöket én varrtam, hogy egy kicsit feldobjam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése