Oldalak

2015. május 7., csütörtök

Grey with green

Ma volt az angol érettségi napja. Mivel nekem 3 éve megvan így sokáig aludhattam, de így is bementem Vácra, mert a barátom viszont ma írt. Míg vártunk a kispirosra (kis, piros vonat :) ) csináltunk pár képet, mert már rég posztoltam és nem maradt tartalék. Úgyhogy megkésve bár, de itt a kárpótlás. Egy darabig megint rendszeresen kb. 2naponta fogok posztolni, mert csak jövő hét csütörtökön vár rám még egy, a földrajz írásbeli érettségi. Szerencsére holnap jön a barátom és vasárnapig marad, úgyhogy amellett hogy szuper hétvégénk lesz így együtt, reményeim szerint egy pár outfit fotó is készül. Ami ma rajtam volt, az egy egyszerű, kötött szürke ruha. Én jobban szeretem ha egy ruha követi a vonalaimat, ezért tettem rá egy övet, mert egy kicsit bő.

Today was the final writing exam in English. Because of I have it for 3 years (and I forgot a lot and that's why my English is not the best, because I didn't use it often) so I slept long but I went to Vác to my boyfriend (because he today did this exam). As we waited for the train, he took some photos.
pictures by Balázs Belinszki






<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14028679/?claim=t22bwwn99wx">Follow my blog with Bloglovin</a>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése