Oldalak

2015. április 13., hétfő

Mint & bow

Mint a legtöbb nő/lány, imádom a cuki és a csillogó dolgokat. Tegnap este alkottam magamnak egy szerintem cuki köröm mintát, mert úgy is rég csináltam már, mindig csak egy színnel kifestettem. És a délután folyamán beszereztem egy gyönyörű csillogó dolgot is :) ... meglátogattam az egyik barátnőmmel, Evivel, az Egyiptom Kincsei nevezetű (azt hiszem csak számomra) új boltot Vácon. Hihetetlenül sok szép dolog van ott, főleg ékszerek, de vannak egyiptomi parfümök amiből sokat kipróbálhattam, és ugyan nem a megszokott illatúak, de nekem mindegyik tetszett, és már kedvencem is van, amiből szeretnék majd beszerezni. Egy órát is kinéztem magamnak, nem a képen láthatót, és nagyon remélem hogy senki másnak nem fog kelleni. Vannak ott még finom anyagú hálóingek, sálak, fehérneműk és egyiptomi jelképeket ábrázoló mini szobrok, és az ékszerek java részén is egyiptomi motívumok vannak. Engem lenyűgözött, és még sokszor szeretnék oda menni és természetesen vásárolni is, de az eladó is nagyon barátságos, ugyan inkább angolul tud, mert Egyiptomból jött, de nem nehéz megérteni magyarul se.

I like the cute and shiny things, as many women. I did this nail decor yesterday evening. This afternoon I got a new shiny thing :) ... I visited a lovely shop with one of my girlfriends, Evi. It's called "Egyiptom Kincsei"/ Treasure of Egypt, it's new (or just for me) in Vác. There's lots of incredibly beautiful things, mostly jewelleries, but there are egyptian perfumes, and we could tried a lot. They were unusual, but most of them become my favourite. The shopkeeper is very friendly, but he's English is better than he's Hungary.

Ezt csak megcsodáltam, és az eladó fényképezte le nekem :)  / I just try this out and the shopkeeper shoot the picture for me. I told you he's kind :)

 Ezt viszont képtelen voltam ott hagyni :D /but this said to me: "buy me" :D

 Sajnos a délután többi része nem úgy alakult ahogy terveztük a barátommal, így a képeket én készítettem magamról időzítővel... azért egész jók lettek :) / the pictures was shooted by me, becaus the afternoon is went differently than how we planned with my boyfriend :/ ..... but they are pretty all right




Jacket: Teddy's; blouse: new look; trousers: ROUTE66

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése