Oldalak

2015. április 15., szerda

Me and my dotted skirt

Mivel nem tudunk minden nap fényképezni, így van egy pár tartalék és előző napi, mint például ezek is. Ma matek próbaérettségit írtunk egy másik osztállyal együtt. Úgy érzem hogy a kettes minimum megvan (sajna nem vagyok jó matekos) és inkább a rosszabbra számítok és meglep ha jobb lesz :)

Nézzétek el nekem hogy egy kicsit nyomott fejem van, de nagyon nehezen keltem és nem voltam valami friss. Ugyanis a képek reggel készültek, mert a barátom és a(z) (iker)tesójának kocsival kellett suliba mennie és engem is elhoztak. Így hamarabb értünk be, vagyis maradt időnk egy pár képet készíteni.
Photos by Balázs Belinszki 




És íme a mai szerzeményem, álmaim órája! :D

Shirt: AnniRolfi; shoes: Margaret internationale; skirt: self-designed; ring and watch: Egyiptom Kincsei

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése