Oldalak

2015. április 5., vasárnap

Easter

Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek!!

Nálunk a húsvétnak (mint minden más ünnepnek) megvan a családi hagyománya. Régen legalábbis rendszer volt. Felkeltünk, jött a nyuszi a csokikkal, közös reggeli hagyományos kajákkal, drága testvéreim (2 öcsém van) és apum meglocsoltak. Aztán egész nap nem csináltunk semmit. Másnap mentünk a rokonokhoz (egyszerűbb volt ha egy-két helyre velük mentem) locsolkodni, amíg kicsi voltam legalább kaptam én is finomságokat, meg mindig megkínáltak sütivel minket. Ó és persze vagy tojást festettem a locsolóknak vagy valami apróságot kaptak.

 Egy pár éve (kb. 4) felborult ez a rendszer, mert a szüleim válnak és az öcséim az anyámmal elmentek, és nem mindig érnek ide a reggelire. És idén én is máshol keltem (a barátomnál). Holnap ugyan az öcséim mennek a rokonokhoz, de én kirándulok a barátommal és a családjával. De azért megvan az itthon ülés, még ha egy kicsit rendet is kellett tenni, és a keresztapám is jön meglocsolni, így valami elegáns ruhát kerestem, ami tökéletes igazából bármilyen alkalomra, ahol nincs szigorú dresscode.


 Még egy rövid sétára is alkalmas ha épp jó az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése